S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

SK sk  |  CZ cz  | Kontakt


Úvod » NEMČINA » Nemčina pre povolanie » Telefonovanie a komunikácia » Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen im Büro - cvičebnica komunikácie + CD


        

Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen im Büro - cvičebnica komunikácie + CD

cvičebnica nemeckej komunikácie vr. audio-CD

NA SKLADE

 

Cvičebnica telefonovania v nemčine Erfolgreich am Telefon (...) je výborná učebnica profesne orientovaného jazyka určená všetkým študentom a zamestnaným na vedomostnej úrovni B2 - C1, ktorí sa chcú cielene pripravovať na prácu v nemecky hovoriacom prostredí. Kniha obsahuje množstvo praktických rozhovorov a prípadových štúdií. Knihu možno užívať ako knihu vo výučbe tak k samoštúdiu. Súčasťou knihy je vložené CD s posluchovými testy. Kniha obsahuje transkripcie posluchových textov.


Transparentná história cien
Skladom: 2 ks
Dostupnosť:
Menšie množstvo na skladeVedľajší sortiment, menšie množstvo na sklade, väčšie objednávky môžu byť na počkanie.
Doba dodania Doručenie 03.05.2024 do 13:00.
Objednajte do 28.04.2024 18:00
Číslo produktu: 9783060202652
Výrobca: Cornelsen
Úroveň: B2-C1
Typ: cvičebnica
Jazyk: nemecký
Niečo navyše: áno
Autori titulu: V. Eismann
EAN kód: 9783060202652
Katalógová cena: 25,54 €
Naša cena bez DPH : 14,53 €
Naša cena s DPH (10 %):
15,98 €
Strážny pes:
Strážny pes

do košíka:
  ks  

Nepotrebujete tiež?

Viac sa dozviete tu...

Titul Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen je praktická cvičebnica určená ako študentom tak osobám z praxe, ktorí sa chcú naučiť stratégia komunikácie telefónom v pracovných rozhovoroch.
Koncepcia cvičebnice
  • Cvičebnica Erfolgreich am Telefon und bei Gesprächen je rozdelená do 7 základných kapitol (modulov), ktoré zahŕňajú základné stratégie vedenia rozhovoru telefonicky alebo tvárou v tvár druhej osobe.
  • Kapitoly sa volajú: "Viesť rozhovor s nadriadenými a kolegami", "Odpovedať na telefonáty zákazníkov, dodávateľov a obchodných partnerov", "Zatelefonovať zákazníkom dodávateľom a obchodným partnerom" či "Privítať návštevníkov v podniku a postarať sa o ne".
  • Súčasťou knihy je priložené CD s posluchovými textami. V záverečnej časti knihy sú transkripcie všetkých posluchových textov pre lepšie pochopenie ich obsahu.
  • Jeden modul knihy zodpovedá cca 32 vyučovacím hodinám výučby. Knihu je možné použiť ako hlavnú knihu kurzu alebo aj samostatne.
  • Kniha vznikla pod patronátom Goetheho Inštitútu ako modulárny doplnok už existujúcich kníh s tematikou "Fachsprache" a môže byť teda použitá ako doplnok k všetkým knihám.
PDF ukážky na stiahnutie
Stiahnite si zadarmo vzorové strany / lekcie tohto titulu (prevzaté z www.cornelsen.de)
pdf-náhľad pdf-náhľad
Komponenty tohto titulu
Tento titul nemá komponenty, odporúčame ďalšie tituly z rady "Erfolgreich", ktoré rozpracovávajú iné oblasti firemnej komunikácie:
128 + 44 min.
Poradenstvo / vzorky

Vybrať správny titul je niekedy zložité. Potrebujete poradiť? Pošlite nám otázku! Adresa pre Vaše otázky: dotaz@meindeutsch.sk. Učitelia navyše môžu u vybraných titulov získať na obmedzenú dobu zapožičanie knihy priamo do školy (týka sa iba učebníc, nie doplnkov atp.). Viac tu.

Parametre titulu

Výrobca: Cornelsen
Úroveň: B2-C1
Typ: cvičebnica
Doložka: nie
Jazyk: nemecký
Obsahuje tiež slovenčinu: nie
Počet strán: 128
Formát v mm: 260 x 190
Rok vydania: 2006
Hmotnosť v kg: 0,3
Niečo navyše: áno
Dĺžka nahrávky v min.: 44
Autori titulu: V. Eismann

Najpredávanejšie

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OGYzO
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: