S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

SK sk  |  CZ cz  | Kontakt


» Ako vrátiť tovar?
Ako vrátiť tovar v lehote 14 dní?
Formulár na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie tu
Kto tovar môže vrátiť?
V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Nárok máte aj v prípade, že objednávku urobíte po internete s osobným odberom na niektorom z miest osobného odberu.
V prípade, že nie ste spotrebiteľ, teda tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedenia IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie vám nevzniká, pretože zákon túto možnosť neuvádza.
Čo k zásielke priložiť?
K vrátenému tovaru najlepšie priložte vyplnený formulár, ktorý si stiahnete tu. Môžete vypísať informácie tiež bez použitia uvedeného formulára. Formulár možno tiež použiť pre informáciu o odstúpení od zmluvy prostriedky elektornickej komunikácie (e-mail).
Kde možno tovar vrátiť?
Pre vrátenie tovaru môžete použiť niekoľko možností, ktoré uvádzame nižšie. Pre všetky možnosti platí, že náklady na vrátenie tovaru späť hradí strana, ktorá tovar vracia.
  • Slovenskou poštou môžete vrátiť tovar na adresu spoločnosti, ktorá je uvedená tu (otvorí sa nové okno). Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku, nebol by prijatý.
  • Podaním pomocou siete Heureka Point môžete podať tovar k doprave späť. V prípade záujmu o využitie tejto metódy nás kontaktujte, Vašu požiadavku musíme vložiť do systému.
  • Podaním pomocou siete Zasielkovna.sk môžete podať tovar k doprave späť. V prípade záujmu o využitie tejto metódy nás kontaktujte, Vašu požiadavku musíme vložiť do systému.
Prečo je dôležité tovar riadne zabaliť?
Vrátený tovar prosíme dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Upozorňujeme, že tovar zaslaný napr. v bežnej papierovej obálke sa dopravou môže poškodiť. O prípadné škody na tovare budeme nútení znížiť vrátenú čiastku.
Vrátenie zaplatenej čiastky
Cenu vráteného tovaru (zníženú prípadne o poškodení, ku ktorým došlo v priebehu 14 dňovej lehoty alebo dopravou späť) Vám zašleme bankovým prevodom do 14 dní od doručenia tovaru k nám. Kupujúci môže požadovať vrátenie sumy aj iným spôsobom, avšak cenu služby hradí sám v plnej výške (zaslanie zloženkou, zaslanie na adresu do zahraničia, zaslanie službou Western Union, atď).
Čo je dobré ešte vedieť?
Dodržanie 14 dňovej lehotyPre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota na odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu odošle Predávajúcemu oznámenie (napr. e-mailom), že od zmluvy odstupuje. Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných , a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si zákazník tovar prevezme v piatok, čas pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane ).
Vrátenie samotného tovaruOdstúpenie od zmluvy môžete zaslať elektronicky prostredníctvom na kontaktný e-mail predaj@meindeutsch.sk. V čo najkratšom termíne od zaslania tohto odstúpenia je potrebné, aby ste nám odovzdali zakúpený tovar. V tomto prípade nevzniká právo na úhradu nevyhnutných nákladov spojených s prepravou tovaru k predávajúcemu.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NWU5MmI