S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

SK sk  |  CZ cz  | Kontakt


Úvod » NEMČINA » Nemčina pre povolanie » Hotelierstvo a turizmus » Deutsch im Hotel - Korrespondenz - učebnica nemeckej písomnej komunikácie


        

Deutsch im Hotel - Korrespondenz - učebnica nemeckej písomnej komunikácie

učebnica nemeckej písomnej komunikácie

NA SKLADE

 

Učebnica Deutsch im Hotel, časť Korrespondenz je zameraná na precvičovanie písomnej komunikácie v nemčine v hotelierstve a reštauračnej prevádzke v nemecky hovoriacich krajinách. Zručnosti sú precvičované na listoch, e-mailoch a faxoch, pričom v knihe nájdete všetky základné frázy komunikácie hosť - personál rozdelené do logických okruhov. Súčasťou knihy je aj prehľad gramatiky a kľúč k riešeniu úloh.


Transparentná história cien
Skladom: 1 ks
Dostupnosť:
Menšie množstvo na skladeVedľajší sortiment, menšie množstvo na sklade, väčšie objednávky môžu byť na počkanie.
Doba dodania Doručenie 23.07.2024 do 10:00.
Objednajte dnes do 20:00
Číslo produktu: 9783190016471
EAN kód: 9783190016471
Naša cena bez DPH : 19,47 €
Naša cena s DPH (10 %):
21,42 €
Strážny pes:
Strážny pes

do košíka:
  ks  

Nepotrebujete tiež?

Viac sa dozviete tu...

Titul Deutsch im Hotel predstavuje dobrú voľbu pre všetkých, ktorí chcú lepšie ovládnuť hovorený a písaný prejav v rámci práce v hoteli a turistickom ruchu. Titul je rozdelený do dvoch častí a navyše existujú k prvému dielu audionahrávky a obom dielom spoločná metodická príručka. Knihy sú koncipované pre študentov so základnou znalosťou jazyka približne na úrovni 150 vyučovacích hodín.
Koncepcia titulu
  • Učebnica je rozdelená do dvoch častí: prvý diel sa zaoberá hovorenou komunikáciou v hoteli a je podporený audionahrávkami na CD. Druhý diel je zameraný na písomnú komunikáciu v hotelovom prevádzke a v turizmu.
  • Oba diely môžu byť používané ako po sebe, tak parelelně, tak i nezávisle na sebe.
  • Učebnice spracovávajú všetky podstatné oblasti oboru a to za pomoci súdobých príkladov komunikácie a písomnej korešpondencie.
  • Diel venovaný hovorenej komunikácie v hoteli sa zameriava na nácvik základných obratov a komunikačných stratégií. Na konci každej lekcie sa osvojená látka opakuje. V závere prvého dielu knihy nájdete tiež kľúč k riešeniu a transkripcie posluchových textov.
  • Druhý diel ukazuje na základe autentických písomností komunikáciu v hoteli. Kniha obsahuje všetky obvyklé varianty písomnej komunikácie - teda e-mail, list a fax.
  • Metodická príručka obsahuje didakticko-metodické pokyny na prácu s učebnicou, ďalej potom informácie k nemeckým reáliám sa zameranie na hotelierstva a reštauračných, ako aj krátky test k reáliám.

V učebnici nájdete napríklad lekcie:
  • 1. Geschäftsbriefer - äußere Form
  • 2. Anfrage
  • 3. Angebot
  • 4. Abschlägige Antwort
  • 5. Reservierung
  • 6. Bestätigung der Reservierung
  • 7. Änderung der Bestätigung
  • 8. Abrechnung
  • 9. Reklamation /¨Antwort auf Reklamation
Ukážky na stiahnutie
Stiahnite si zadarmo vzorové strany / lekcie tohto titulu (prevzaté z www.hueber.de)
pdf-náhľad pdf-náhľad
Ďalšie komponenty k titulu
Tento titul má následujúce komponenty:
152
Poradenstvo / vzorky

Vybrať správny titul je niekedy zložité. Potrebujete poradiť? Pošlite nám otázku! Adresa pre Vaše otázky: dotaz@meindeutsch.sk. Učitelia navyše môžu u vybraných titulov získať na obmedzenú dobu zapožičanie knihy priamo do školy (týka sa iba učebníc, nie doplnkov atp.). Viac tu.

Najpredávanejšie

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YTQ4YzE
Strážny pes
Watch DOG


Informovať na e-mail pri zmene:


       keď cena klesne pod

        keď produkt bude na sklade


Zadajte Váš e-mail: