S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

ANKETA

Používate vo výučbe jazyka interaktívne tabule?

Áno, často 36% Občas, celkom cielene 20% Zriedka 21% Nikdy 23%

»
Ako reklamovať vadu?
Formulár pre reklamáciu vady k stiahnutiu tu
Je zásielka, ktorú ste dostali, poškodená vplyvom dopravy?
Ak je zásielka, ktorú Vám dopravca odovzdáva už zjavne poškodená, radšej ju nepreberajte a odmietnite ju. Zašleme Vám nový tovar. Ak ste zásielku prevzali a tovaru je poškodený vplyvom dopravy, kontaktujte dispečing príslušného dopraca. Dopravca musíte v tejto veci kontaktovať sami, túto činnosť nemôžeme vykonať za Vás, pretože nemáme detailné informácie o stave zásielky.
  • Slovenská pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
Je tovar nekompletný, tzn. niečo v zásielke chýba?
Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom e-mailu predaj@meindeutsch.sk. Záležitosť budeme ďalej riešiť. Skôr než nám však napíšete, pozrite si celý prepravný obal, či náhodou postrádaný kus nie je v krabici zapadnutý alebo skrytý pod výplňovými materiálom.
Je niektorý z výrobkov poškodený z hľadiska funkčnosti (chýba stránky, sú pomačkané atď)?
Potom bude potrebné nám celý reklamovaný výrobok vrátiť späť. Akokoľvek sa to môže javiť nepraktické, nemôžete si ho ponechať. Pre vrátenie tovaru môžete použiť niekoľko možností, ktoré uvádzame nižšie. Náklady na vrátenie tovaru späť nesieme my ako Predávajúci.
K zásielke vytlačte a priložte dokument, ktorý si stiahnete tu. Uľahčí a urýchli vybavenie Vašej reklamácie.
  • Slovenskou poštou môžete vrátiť tovar na adresu spoločnosti, ktorá je uvedená tu (otvorí sa nové okno). Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku, nebol by prijatý.
  • Podaním pomocou siete Heureka Point môžete podať tovar k doprave späť. V prípade záujmu o využitie tejto metódy nás kontaktujte, Vašu požiadavku musíme vložiť do systému.
  • Podaním pomocou siete Zasielkovna.sk môžete podať tovar k doprave späť. V prípade záujmu o využitie tejto metódy nás kontaktujte, Vašu požiadavku musíme vložiť do systému.
Ako dlho budem na nový tovar čakať?
Ak je tovar k dispozícii, snažíme sa vybaviť reklamáciu obratom výmenou za bezchybný tovar. Môže sa však stať - u tlačiarenských výrobkov je to časté - že závadu má celá séria, ktorú máme na sklade. Potom sa môže vybavenie reklamácie pretiahnuť až na 30 dní.

 

ODY3M2E2Yj